Bună ziua, 30 august 2024 Stimată Doamnă, Stimate Domn, Oligarhia din România acţionează coordonat în dispreţul legii şi al cetăţenilor oneşti. Opulenţa politicienilor este rezultatul coruperii prin înfrângerea independenţei instituţiilor, la nivel local şi naţionale, dovedit cu probe în documentele transmise Dvs., fenomen protejat şi sprijinit de instituţii la Bruxelles. Coruperea şi controlul instituţiilor publice…
Document
August 2024 – MEMORIU SINTEZĂ ce precede Plângerea penală
20.08.2024 Stimată Doamnă, Stimate Domn, 1. Prezentul Memoriu constituie o sinteză privind modul de dominare a instituţiilor publice de către interlopi, companii guvernate corporativ şi persoane clientelare Serviciului român de informaţii, cu individualizarea și prezentarea mecanismelor infracționale pentru fraudarea organizată a bugetului de stat, a Domeniului public şi a proprietăţii private, având siguranţa coordonării protecţiei…
Iunie 2024 – Capitolul 1, pct. 1-3
Plângere penală şi denunţ pe numele unor judecători şi ofiţeri ai Serviciul Român de Informații, poliţişti, funcţionari ANAF, primarul Craiovei, directorul poliţiei locale, funcţionari Farmec S.A., acţionari şi funcţionari ai grupului de firme MTIL România SRL şi Papillon Cosmetiques SRL
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 4
Infracţiuni prin care proprietatea statului şi privată este trecută pe numele unor persoane clientelare, sprijinite la instituţii de Serviciul român de informaţii, politicieni români, occidentali, ambasada SUA şi guvernul francez.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 5-9
Ofiţeri la Serviciul român de informaţii au săvârşit organizat si coordonat infracţiuni de grup si abuz în serviciu în formă continuată au incalcat art. 61 alin 2 si art. 291 cod procedură penală, nu au sesizat Parchetul după ce, directorul, adjuncţi ai Serviciului român de informaţii, comandanţi de regionale DRI, directori au luat cunoştinţă de infracţiuni de grup organizat ale interlopilor, companii guvernate corporativ şi persoane clientelare, inclusiv din sesizarile subsemnatului la Serviciul român de informaţii.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 10
10. Coordonarea infracţiunilor la Agenţia naţională de administrare fiscală de către Serviciul român de informaţii şi DIPI-MAI, cereri ilegale de restituiri de accize, sprijinirii la institutii a infracţiunilor de grup organizat de evaziune fiscală restituiri ilegale de accize, abuz in serviciu, fraudarea bugetului de stat, patrimoniul subsemnatului şi societăţii pe acţiuni Farmec SA,…
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 11
11. Coordonarea sprijinirii de către Serviciul român de informaţii la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili să nu efectueze controale fiscale legale în legătură cu restituirile ilegale de accize, Direcţia generală de integritate să muşamalizeze fără să ceară calculul prejudiciului rezultat din infracţiuni de grup organizat şi abuz în serviciu, în formă continuată,…
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 12
12. Infracţiuni sub protecţia la instanţe Serviciului român de informaţii la instanţe, parchete şi poliţie, de fraudare a acţiunilor şi dividendelor societăţii pe acţiuni Farmec SA Cluj. Constituire Grup infracţional organizat în scopul săvârşirii în formă continuată, infracţiuni de gestiune frauduloasă, fals în înscrisuri cu semnătură privată, uz de fals şi infracţiuni din…
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 13
Coordonarea de către Serviciul român de informaţii a infracţiunilor de grup organizat, evaziune fiscală şi gestiune frauduloasă la Farmec SA, în scopul protecţiei grupului organizat, abuz în serviciu, fals intelectual şi uz de fals şi sprijinirea încălcării legii prin corupere pentru hotărâri prestabilite în dosare la Inalta curte de casaţie si justiţie, Curtea de apel Cluj, Tribunalul specializat Cluj şi Argeş, Tribunalul Cluj şi Braşov.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 14
Coordonarea sprijinirii infracţiunilor de către Serviciul român de informaţii la Judecatoria sector 2 si Curtea de apel Bucureşti, de ofiţeri prin judecători colaboratori, preşedinţi de secţii şi instanţe, cu rezultatul infracţiunii de abuz în serviciu, încălcarea repartizării aleatorie, în scopul unor hotărâri judecătoreşti la ordin, să protejeze infracţiunile si prejudiciul rezultat din restituiri ilegale de accize la Farmec SA, fraudarea bugetului, a dividendelor şi capitalului social.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 15
Despre coordonarea sprijinirii de către ofiţeri din Serviciul român de informaţii a încălcării legii de către Parchetul general de pe lângă Înalta curte de casaţie şi justiţie, alte parchete si procurori cu funcţii de conducere si execuţie.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 16
Coordonarea sprijinirii infracţiunilor de către Serviciul român de informaţii la instituţia Primarului, primăria şi poliţia locală Craiova grup organizat prin corupere, în scopul protecţiei interlopi, persoane clientelare, spolierea a zeci şi zeci de milioane din banii publici, fără licitaţii conform lege 98-2016, autorizaţii de construire acordate discreţionar şi selectiv în schimbul unor interese ascunse, construcţii ilegal amplasate fără autorizaţii de construire şi protejate, venituri ilicite în cadrul grupului organizat, cu consecinţa prejudicierii Alia SA.
Iunie 2024 – Capitolul 2, pct. 17
Coordonarea sprijinirii Serviciul român de informaţii, a planului de fraudare, infractiuni la instituţii, prin directori militari şi comandanţi de regionale DRI Oltenia şi Bucureşti-Ilfov, avocaţi persoane de legătură, la Înalta curte de casaţie şi justie şi orice instituţie naţională sau locală din ţară.
CAPITOLUL I – Considerente personale privind dirijarea institutiilor statului de catre ofiteri din serviciile de informatii si politicieni
Subsemnatul Nicolae Cristinel Olaneanu, cetăţean European, am redactat acest document, care evidentiaza in istoric toate probele si va prezenta in timp real toate informatiile si documentele emise catre si de către diverse institutii publice, pentru a va aduce la cunoştinţă incapacitatea si neputinţa Statului Român, stat membru al Uniunii Europene, de a își îndeplini obligaţiile şi de a asigura aplicarea dispoziţiilor Constituţiei României şi ale Dreptului European, în mod egal faţă de toţi cetăţenii săi, datorită corupţiei şi implicării prin interventii in activitatea institutiilor statului, a unor ofiteri din serviciile de informatii, a unor functionari la ambasade din Bucuresti si a unor persoane cu functii politice ori de conducere in unele institutii sau autoritati de stat, in cazuri de interes privat in care se inregistreaza profituri uriase rezultate din fraudarea statului, din operatiuni economice fictive ori care sunt interzise de lege.
CAPITOLUL II – Rezumat al nerespectarii Dreptului de Proprietate in Romania
Prezint in continuare doua cazuri diferite in care institutiile statului au solutionat selectiv, respectiv nu au solutionat sesizari sau au solutionat formal sesizari, cu nerespectarea legii, nu au raspuns la aspectele de nelegalitate evidentiate in continutul sesizarilor.
Cazurile si exemplele din continutul prezentului document au mize uriase de profit, rezultate din afaceri ilicite cu statul si din fraudarea legii, in urma carora rezulta venituri mari, o parte nefiscalizate, de care beneficiaza grupuri de interese formate din ofiteri ai serviciilor de informatii, politicieni, avocati, procurori, judecatori, experti contabili, deputati, senatori, functionari publici din institutiile statului, care nu solutioneaza sau solutioneaza selectiv sesizarile, plangerile si cererile.