STATUL DE DREPT, CONSTITUTIA, LEGEA SI DREPTUL EUROPEAN NU SUNT RESPECTATE IN ROMANIA, PENTRU CA POLITICIENI SI OFITERI DIN SERVICIILE DE INFORMATII AU CREAT MECANISME SI PRACTICI DE FRAUDARE A PROPRIETATII PUBLICE SI PRIVATE, CAT SI PROCEDEE SISTEMICE ORGANIZATE DE COORDONARE SI CONTROL A JUSTITIEI SI INSTITUTIILOR PUBLICE.
UN INVESTITOR IN ROMANIA POATE FI DEPOSEDAT FOARTE USOR DE CATRE GRUPURI DE INTERESE DE PROPRIETATEA PE CARE O DETINE LEGAL, IAR MASURILE PARCHETELOR, HOTARARILE INSTANTELOR DE JUDECATA SI A ALTOR INSTITUTII PUBLICE SUNT DE NATURA SA VALIDEZE SI SA MENTINA FURTURILE DIN PROPRIETATEA PUBLICA SI PRIVATA.
SUNT CONSACRATE PRACTICI DE FRAUDARE A PROPRIETATII PUBLICE SI PRIVATE PENTRU CA, IN CAZURILE DE INTERES PENTRU POLITICIENI, OFITERI DIN SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII SI ALTE SERVICII SI PERSOANE, IN MOD VOIT, COORDONAT SI ORGANIZAT SE FRAUDEAZA LEGEA SI PROPRIETATEA SI SE APELEAZA LA:
- PROCEDEE SISTEMICE DE FRAUDARE A JUSTITIEI, CARE NU RESPECTA STATUL DE DREPT
- PROCURORI SEFI AI PARCHETELOR CARE SUNT PROPUSI SI NUMITI CU SPRIJINUL UNOR POLITICIENI, IAR PARCHETELE DIN SUBORDINE SOLUTIONEAZA SAU NU, DISPUN MASURI SAU NU, IN FUNCTIE DE INTERESELE PERSOANELOR CARE FAC PARTE DIN GRUPURI DE INTERESE.
- PROCURORI CARE TIN CAUZELE PENALE IN NELUCRARE, NU FAC ANCHETE PENALE SAU LE FAC FORMAL SI ACCEPTA DISPARITIA DIN DOSAR A UNOR PROBE
- INFLUENTAREA INSITUTIILOR PUBLICE ALE CAROR VERIFICARI SUNT INEXISTENTE SAU FORMALE
- GRUPĂRI DE INTERESE CARE DETIN CONTROLUL HOTARARILOR JUSTITIEI PENTRU CA, IN CAUZELE DE INTERES, UNOR JUDECATORI PREFERATI, DESEMNATI SAU ADUSI IN MOD ORGANIZAT, SA LI SE DISTRIBUIE ACELE CAUZE CU NERESPECTAREA UNEI PROCEDURI VERITABILE DE REPARTIZARE ALEATORIE, PROMISA IN LEGE, CU REZULTATUL CA FRAUDELE SA CONTINUE SI PREJUDICIILE SA NU FIE RECUPERATE.
- PROCURORI ANUME ALESI FURNIZEAZA SIGURANTA CĂ INSTITUTIILE PUBLICE, JUDICIARE SI INSTANTELE DE JUDECATA VOR PROTEJA PERSOANELE CARE FRAUDEAZĂ VOIT LEGEA, PROPRIETATEA PUBLICĂ SI PRIVATĂ SI VOR PUNE MAI PRESUS DE LEGE PRACTICILE SI MECANISMELE DE INCALCARE A LEGII SI DE FRAUDARE A JUSTITIEI.
- FRAUDAREA VOITĂ LEGII ŞI A PROPRIETĂŢII PUBLICE ŞI PRIVATE DE CĂTRE GRUPĂRI ORGANIZATE.
Practica nerespectarii voluntară si evidentă a legii de către instituţii publice, desi, prin lege au rolul să înlăture abuzurile şi fraudele care prejudiciază proprietatea, conturează premiza unei protecţii organizate şi coordonate de către grupuri de persoane, din care fac parte ofiţeri din servicii de informaţii, avocati, persoane din conducere şi de execuţie a unor parchete, poliţie şi instanţe de judecată, informaticieni, grefieri, judecători, functionari publici.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Curtile de Apel Bucuresti, Cluj, Craiova, Piteşti, Alba Iulia, Tribunalele Bucureşti, Mehedinti, Craiova, Alba, Braşov, Tribunalele Specializate Cluj şi Argeş, Judecătorii şi altele precum şi poliţişti, judecători şi procurori inspectori din cadrul Inspecţiei Judiciare şi Consiliului Superior al Magistraturii şi persoane cu funcţii de conducere şi de execuţie ai acestor institutii judiciare şi ai Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, ai Oficiului pentru Prevenirea şi Combaterea Spălării Banilor, ai Agenţiei Naţionale de Integritate, ai Curţii de Conturi, deputaţi, senatori, preşedintele, membri ai plenului şi funcţionari ai Consiliului Concurenţei. Serviciul Roman de Informatii cunoaste despre aceste procedee sistemice de control si coordonare a intitutiilor publice si nerespectarea legii şi a drepturilor fundamentale, care vulnerabilizează siguranţa naţională si climatul de viată.
Or, nerespectarea voită şi repetată a legii, insoţită în multe cazuri şi de legături personale dovedite, sugerează şi conturează existenţa unor raţiuni extrajudiciare şi conduc la vicierea imparţialităţii, la soluţionarea şi judecarea unor fapte, nicidecum în numele legii, ci sub imperiul unor interese extra-institutionale, dar care exced legii.
Printr-o coordonare minuţioasă a persoanelor implicate, de conducere şi de execuţie şi rezultatul urmărit de grupări de interese este prejudicierea proprietăţii publice şi private, este ignorarea unor sesizări la instituţiile publice, respingerea, ţinerea dosarelor penale în nelucrare, inexistenţa anchetelor penale şi respingerea de către instanţele de judecată implicate a acţiunilor, a apelurilor, a cererilor de probe, a cererilor incidentale prejudiciale, privind lămurirea unor chestiuni juridice prealabile, ignorarea legii şi a unor hotărâri judecătoreşti cu putere de lucru judecat, a cererilor de strămutare şi a contestaţiilor în anulare.
În cazurile de interes, procesul echitabil şi Statul de drept nu mai sunt deziderate constituţionale ale Dreptului European, ci doar promisiuni iar în cazurile de fraudare, în care sunt implicati personal ofiţeri de informaţii, judecători, procurori, poliţişti, avocaţi, politicieni, funcţionari de concurenţă şi persoane din mediul de afaceri, care încalcă voit Legea, doar pentru că, cu toţii au siguranţa că sunt mai presus de lege şi că vor fi protejaţi de instituţiile publice.
Din această perspectivă, in 09 ianuarie 2020, am sesizat COMISIA EUROPEANĂ, PARLAMENTUL EUROPEAN, în legătură cu faptul că ROMÂNIA NU RESPECTĂ STATUL DE DREPT, cu rezultatul protejării fraudelor, care în mod evident prejudiciază proprietatea publică şi privată, datorită mecanismelor de control a Justiţiei, prin care se simulează procesul echitabil.
In continuare, comunic Comisiei Europene, în probaţiune, toate înscrisurile instituţionale care se succed datei de 09 ianuarie 2020 pe care le transmit catre MEDIA si institutiilor publice implicate si competente, sa vegheze la respectarea principiilor si legilor Statului de drept. Procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, Serviciul Roman de Informatii care, conform legii culege informatii in legatura cu infractiuni si Parchetele si institutiilor publice competente, Consiliului Superior al Magistraturii, Inspectiei Judiciare, Oficiului pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Ministerul Justitiei, Ministerul de Interne, Agentia Nationala de Integritate, Parlamentul, Senatul si Curtea de Conturi a Romaniei, pe care le public pe site-ul
www.coruptie-functionaripublici-ofiteri-farmec-consiliulconcurentei.ro, intitulat DESPRE CORUPŢIA DIN ROMÂNIA, CARE DISTRUGE AFACERI ŞI VIEŢI şi unor instituţii de media din ţară şi din ţări europene.
Postez pe site in timp actual, cererile către instituţiile nationale, adresele de răspuns, inexistenta adreselor sau conţinutul formal al acestor adrese si explicatii privind nerespectarea legii de catre judecatori, de conducere sau de executie, procurori, grefieri, informaticieni si alti functionari si legături ale magistratilor cu una din partile din dosar, care sugereaza coordonarea de catre grupări organizate de interese, cu putere de influenţă, privind actul judiciar si instituţional din Romania, pentru ca instituţiile publice sa nu respecte legea. Din aceasta perspectiva STATUL DE DREPT NU ESTE RESPECTAT.
PLANGEREA, CEREREA SI PETITIA CATRE COMISIA EUROPEANA care a fost transmisa in 09 ianuarie 2020 catre presedinte, vicepresedinte si secretariatul general al Comisiei Europene de la Bruxelles, evidentiaza procedee si practici sistemice de nerespectare ale Legii, Constitutiei si Dreptului European privind incalcarea voita a principiului egalitatii in fata legii, protecţia proprietăţii publice sau private printr-un proces echitabil, iar nu simularea acestuia.
Cererea si PLANGEREA si PETITIA sunt postate pe site in limbile romana si engleza si au fost transmise pe adresa de email a fiecarui eurodeputat, senator si deputat din Parlamentul Romaniei, precum si institutiilor publice implicate.
Postez in continuare inscrisuri care evidentiaza modul in care institutii publice prin inactiune sau actiune formala se folosesc de practicile sistemice evidentiate in PLANGEREA si PETITIA catre Comisia Europeana din 09.01.2020, privind incalcarea voita a legii cu rezultatul simularii dirijate a proceselor echitabile la instante diferite din Romania, coordonat in mod minutios si favorizarea persoanelor care fraudeaza Legea si Proprietatea.
Adresă către Comisia Europeană – 09.01.2020
Plângere către Comisia Europeană – 09.01.2020